ده نکته کلیدی برای ارتقا امنیت پیج اینستاگرام

با رعایت ده نکته کلیدی شما می‌توانید براحتی و بدون نیاز به دیگران امنیت پیج اینستاگرام خود را ارتقا دهید. و بدون هیچ هزینه ای پیج خود را مدیریت نمایید.

امروزه بسیاری از افراد بخاطر ترس از هک شدن پیج اینستاگرام خود، مدیریت پیج و برقراری امنیت آن را با پرداخت هزینه به دیگران می‌سپارند.
این در حالی است که تنها با رعایت ده نکته کلیدی زیر شما می‌توانید براحتی و بدون نیاز به دیگران امنیت پیج اینستاگرام خود را ارتقا دهید.

امنیت پیج اینستاگرام در هنگام ساخت اکانت

نکات زیر کلیه کارهایی را شامل می‌شود که در زمان ساخت اکانت نیاز است به آنها توجه داشته باشید.

  • ایمیل و شماره موبایلی که در هنگام ساخت پیج استفاده می‌نمایید را همیشه به خاطر بسپارید. با دسترسی به آنها شما می‌توانید در صورت نیاز به راحتی پیج خود را بازگردانی نمایید.
ساخت اکانت در اینستاگرام
  • در هنگام ساخت پیج و ثبت اطلاعات پروفایل خود، سعی کنید اطلاعات تماسی که در قسمت Contact Option وارد می‌نمایید با اطلاعات تماس در Personal Information متفاوت باشد. (شماره موبایل و ایمیل)

اطلاعات تماس و امنیت در اینستاگرام
  • در قسمت Security گزینه Two-Factor Authentication را فعال نمایید. پس از فعال سازی این گزینه کد شش رقمی از اینستاگرام برای موبایل شما ارسال خواهد شد و بدون دسترسی به این کد امکان ورود به پیج میسر نخواهد بود.
تو فکتور و امنیت در اینستاگرام
  • از پسوردهای ترکیبی استفاده نمایید (حروف کوچک، بزرگ، اعداد و سیمبل‌ها) و هرچند وقت یکبار پسورد خود را تغییر دهید.

حفظ امنیت پیج پس از ساخت اکانت

علاوه بر نکاتی که در زمان ساخت اکانت باید رعایت کنید پس از ساخت و در هنگام کار با این اپلیکیشن نیز باید به موارد زیر توجه داشته باشید.

  • از ورود به اکانت خود با دیوایس‌های دیگری جز دیوایس شخصی خود خوداری نمایید و در صورت اجبار مطمین شوید که رمز شما ذخیره نشده است.
  • از اپلیکیشن‌هایی که اطلاعات ورود به پیج را از شما درخواست می‌نمایند، استفاده نکنید.
  • در صورت دریافت ایمیل از سوی اینستاگرام حتما به بخش زیر مراجعه نمایید. در این قسمت اگر اینستاگرام برای شما ایمیلی ارسال نموده باشد به شما اطلاع داده می‌شود.

ارسال ایمیل و امنیت اینستاگرام
  • به صورت دوره‌ای Login Activity پیج خود را چک نمایید. اگر دیوایسی جز دیوایس شخصی شما به پیج‌تان متصل است ان را لاگ اوت نمایید.
لاگین اکتیویتی و امنیت در اینستاگرام
  • از طریق گزینه Apps and Websites دسترسی اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها به پیج خود را قطع نمایید. در صورت نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های خاص از یک اکانت فیک استفاده نمایید.
اپلیکیشن ها و امنیت اینستاگرام
  • از خرید اکانت اینستاگرام جدا پرهیز کنید. زیرا شخص سازنده اکانت این امکان را دارد که در هر زمان که بخواهد پیج شما را به ایمیل اصلی که پیج با آن ساخته شده بازگردانی کند و شما امکان پیگیری و یا شکایت از شخص را نخواهید داشت.

با رعایت نکات بالا شما می‌توانید بدون صرف هزینه امنیت پیج اینستاگرام خود را ارتقا دهید.

با ثبت نظر خود در انتهای صفحه و رنک دهی به این مقاله، ما را در بهبود عملکرد خود یاری رسانده و در صورت تمایل با به اشتراک گذاری این مقاله از ما حمایت نمایید.

به اشتراک بگذارید:
یادداشتی بنویسید