شناسایی هشتگ های ممنوعه اینستاگرام

استفاده از هشتگ‌های ممنوعه در اینستاگرام یکی از دلایل شدوبن شدن پیج شماست. قبل از انتشار هشتگ‌ بهتر است چک نموده و از بن نبودن آنها مطمئن شوید

استفاده از هشتگ‌ های ممنوعه در اینستاگرام یکی از دلایل شدوبن شدن پیج شماست. شما می‌توانید با شناسایی هشتگ های ممنوعه (banned hashtags) اینستاگرام قبل از انتشار پست خود از بن نبودن آنها مطمئن شوید. و از شدوبن شدن پیج تان توسط اینستاگرام جلوگیری کنید.

اینستاگرام لیستی از هشتگ‌های ممنوعه خود ارایه نکرده است. استفاده از هشتگ‌هایی که به جنایات سازمان یافته و تروریسم، تبلیغات خدمات جنسی، خرید و فروش اسلحه گرم و مواد مخدر و کلیه امور غیر قانونی اشاره دارد، ممنوع است. به این هشتگ‌ها، هشتگ‌ های ممنوعه گویند.

بجز موارد بالا بعضی از هشتگ‌ های ممنوعه اینستاگرام کلماتی هستند که از نظر معنایی یا قانونی ایراد خاصی ندارند، اما در اینستاگرام ممنوع شده‌اند و اطلاع از آنها تنها با بررسی تک به تک مشخص میگردد.

چگونه متوجه شویم هشتگ ما یکی از هشتگ های ممنوعه است یا خیر؟

  • وقتی هشتگی را در جستجوی اکسپلورر اینستاگرام سرچ می‌کنید در لیست هشتگ‌ها نمایش داده نمی‌شود. در این صورت دو حالت وجود دارد:
  1. هیچ پستی با آن هشتگ هنوز منتشر نشده است و این هشتگ جدیداست.
  2. آن هشتگ کلمه‌ای متداول است اما دیده نمیشود، که در این صورت میتوانید اطمینان داشته باشید بن شده است.
هشتگهای ممنوعه اینستاگرام
  • وقتی هشتگی را بدون کاراکتر # جستجو می‌کنید یا نمایش داده نمی‌شود و یا وجود دارد اما بر روی آن که کلیک می‌کنید با تصویر زیر مواجه می‌شوید آن هشتگ ممنوعه است.
هشتگ
  • در صورتی که هشتگ را جستجو کنید آن را نشان می‌دهد. اما بر روی آن که کلیک می‌کنید تعداد محدودی از پست‌های آن را نمایش می‌دهد نیز یعنی آن هشتگ ممنوعه است.
هشتگ ممنوعه
  • پس از سرچ هشتگ و کلیک بر روی آن در قسمت تاپ پست‌ها قابل مشاهده هستند اما بر روی ریسنت که کلیک می‌کنید پستی وجود ندارد نیز نشان دهنده بن شدن هشتگ است.

با ثبت نظر خود در انتهای صفحه و رنک دهی به این مقاله، ما را در بهبود عملکرد خود یاری رسانده و در صورت تمایل با به اشتراک گذاری این مقاله از ما حمایت نمایید.

به اشتراک بگذارید:
یادداشتی بنویسید