سئو وب سایت (SEO)  مجموعه اقدامات فنی است که باعث درک بهتر موتورهای جستجو از محتوای وب سایت می‌شود. همین درک و خوانایی بهتر، باعث می‌گردد تا یک وب سایت در یک یا چند عبارت کلیدی (Keyword) در نتایج موتور جستجو (Search Engine)، رتبه بالاتری کسب کند.

بهبود جایگاه یک وب سایت در نتایج موتورهای جستجو، آن‌قدر حائز اهمیت است که کسب و کارهای کوچک نیز حاضر به صرف هزینه و زمان زیادی بابت آن هستند. هرچه وب سایت از جایگاه و رتبه بالاتری در موتور جستجو برخوردار باشد، بازدیدکننده بیشتری از این طریق خواهد داشت. سئو از نوع بازاریابی‌های درون‌گرا (Inbound Marketing) بشمار می‌رود.

زیرا در این حالت، مشتری بالقوه، خودش با جستجوی نام خدمات یا محصول موردنظر وارد یک سایت می‌شود. سایتی که موتور جستجو پیشنهاد داده و درواقع خودش متقاضی و آماده دریافت محتوا و پیشنهاد شما است. پس احتمال بیشتری وجود دارد که تبدیل به مشتری بالفعل شود.
سئو در دو بخش (on-site) و (off-site) انجام می‌شود. بخش اول، شامل اقداماتی است که بر روی سایت شامل کد، قالب، ساختار و محتوا صورت می‌گیرد. بخش دوم شامل اقداماتی است که خارج از سایت انجام می‌گیرد. مانند بک لینک سازی، ارتباط‌گیری از شبکه‌های اجتماعی و غیره.

مشاوره و دریافت پروپزال

برای دریافت پروپزال یا مشاوره رایگان می توانید شماره همراه خود را در کادر مقابل وارد کنید و به زودی پروپزال برای شما ارسال خواهد شد. یا از هر یک از روش های ارتباطی با ما تماس بگیرید.