ثبت کسب و کار در گوگل

ثبت مکان یک کسب‌ و‌ کار در نقشه گوگل مزایای زیادی از جمله دیده شدن آن کسب و کار بر روی نقشه در گوگل مپ و نمایش اطلاعات آن دارد.

ثبت مکان یک کسب‌ و‌ کار در نقشه گوگل مزایای زیادی برای آن کسب و کار به همراه دارد. اگر موقعیت یک کسب ‌و‌ کار روی نقشه مشخص شده باشد، در جستجوی مپ گوگل آن کسب و کار را بر روی نقشه خواهید یافت.

حتما برای شما هم پیش آماده که بر روی نقشه گوگل به‌دنبال نزدیکترین کسب و کار مورد نظرتان به موقعیت فعلی خود بگردید و این بهترین زمان نمایش شما به مخاطبانتان است.

گوگل در نتایج جستجو خود نیز گاهی اطلاعات و موقعیت جغرافیایی کسب‌و‌‌کارها را به بازدیدکننده نشان می‌دهد.
ثبت یک کسب و کار در گوگل مپ یکی از روش‌های بازاریابی موتورهای جستجو است که کمک بزرگی برای جذب کاربران محلی یا حاضر در آن منطقه است.

ثبت کسب‌و‌کار و موقعیت جغرافیایی می‌تواند توسط خودتان انجام شود. البته شاید قبلا توسط مشتریان و هواداران شما انجام شده باشد.

اگر کسب‌ و ‌کار شما در گوگل ثبت شده باشد، احتمالا با جستجوی نام کسب‌و‌کارتان چیزی شبیه شکل زیر توسط گوگل به شما نمایش داده می‌شود.

ثبت مکان کسب و کار در گوگل

با توجه به تحریم‌های کشور ایران توسط گوگل شما نمی‌توانید از امکانات Google My Business استفاده کنید.
تنها راه ممکن این است که در Google maps اطلاعات کسب ‌و‌ کارتان را ثبت کنید. برای این کار با استفاده از فیلتر شکن وارد لینک زیر شوید.

https://www.google.com/maps

سپس طبق عکس زیر گزینه Add a missing place را انتخاب کنید.

ثبت اطلاعات کسب و کار در گوگل مپ

سپس فرمی ظاهر می‌شود که می‌توانید اطلاعات مربوط به کسب ‌و‌ کارتان را وارد کنید. اطلاعاتی نظیر ساعات کاری، آدرس شما بر روی نقشه، شماره‌های تماس و تصاویر محل کسب و کار شما یا حتی تصویر منو یا قیمت محصولات‌تان را در این قسمت می‌توانید وارد نمایید.

اطلاعات تماس گوگل

گوگل اطلاعات را بررسی می‌کند و به احتمال خیلی زیاد کسب و کار شما بعد از چند روز ثبت خواهد شد.

ثبت نظرات در Google Review

موضوع مهم دیگر پس از ثبت یک کسب و کار، امتیازی است که مشتریان برای کسب‌و‌کار شما در گوگل ثبت کرده‌اند. آنها همچنین می‌توانند نظرشان را در چند جمله درباره کسب‌و‌کارتان بیان کنند که به بازدیدکنندگان دیگر نمایش داده می‌شود. این کار هم بر نتایج جستجوی کسب‌و‌کار شما در گوگل اثر می‌گذارد و هم ذهنیت افراد جدید را نسبت به کسب‌و‌کارتان تغییر می‌دهد.

ثبت نظرات در گوگل

با ثبت نظر خود در انتهای صفحه و رنک دهی به این مقاله، ما را در بهبود عملکرد خود یاری رسانده و در صورت تمایل با به اشتراک گذاری این مقاله از ما حمایت نمایید.

به اشتراک بگذارید:
یادداشتی بنویسید