فروشگاه اینترنتی در اغلب کسب و کارهای امروزی نقشی کلیدی ایفا می‌کند. هر کسب و کار با هزینه‌ای به مراتب کمتر از راه اندازی و نگهداری یک فروشگاه فیزیکی می‌تواند اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی نماید.

 

مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی

از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم محدودیت زمانی:
    یک شعبه 24 ساعته که در تمام ایام سال پذیرای مشتریان است.
  • عدم محدودیت جغرافیایی:
    محصولات خود را به سراسر کشور و حتی جهان بفروشید.
  • یک ویترین فوق‌العاده:
    اگر بخواهید برای یک فروشگاه فیزیکی ویترینی عالی با نورپردازی خیره کننده داشته باشید، باید ده‌ها میلیون تومان هزینه کنید. این در حالی که است که فروشگاه آنلاین شما با هزینه‌ای به مراتب کمتر می‌تواند بسیار زیبا، چشم نواز و جذاب باشد.
  • نیروی انسانی:
    یک فروشنده در یک فروشگاه فیزیکی در طول روز پاسخگوی چند مشتری خواهد بود؟ بسیاری از چالش‌های مرتبط با منابع انسانی در فروشگاه‌های آنلاین حل شده‌اند. نرم افزار فروشگاه آنلاین شما می‌تواند در آن واحد به ده‌ها و حتی صدها مشتری پاسخگو باشد.
  • انبار و تنوع محصول:
    تا زمانی که مشتری سفارشی را ثبت نکرده، نیاز به موجودی کالا ندارید. شما می‌توانید تعداد و تنوع کالای نامحدودی را بر روی فروشگاه آنلاین خود معرفی کنید و پس از دریافت سفارش آن را تأمین کنید. به این ترتیب نگرانی فضای کم، هزینه انبار در نقاط مختلف و غیره را نخواهید داشت.
  • و ده‌ها مزیت و فرصت فوق‌العاده که هر مدیری را وادار می‌کند به‌صورت جدی به راه اندازی فروشگاه آنلاین فکر کند.

 

از کجا باید شروع کرد؟

اما نکته این است که از کجا باید شروع کرد؟ روش کار چیست؟ چطور طراح سایت مناسبی را انتخاب کنیم؟

در بین ده‌ها روش پیاده سازی فروشگاه، کدام مورد برای ما مناسب است و بسیاری سؤالات دیگر که ما را در بازار طراحی وب سایت، با پاسخ‌های متفاوتی روبرو می‌کند و باعث سردرگمی و نگرانی در انتخاب خواهد شد.

ملاک موفقیت یک فروشگاه واقعی، با ملاک‌های موفقیت یک فروشگاه آنلاین تفاوت‌های قابل توجهی دارد. به این دلیل که کاربران اینترنتی امکان لمس و بازدید حضوری از محصولات و خدمات شما را ندارند باید بتوانید با طراحی اصولی فروشگاه، کیفیت محصول خود را برای کاربر قابل لمس نمایید و آنها را به مشتریانی دائمی تبدیل کنید.

وب سایت فروشگاهی باید قابل توسعه بوده و امکان افزودن ماژول‌های جدید بسته به نیاز شما در آینده بر روی آن وجود داشته باشد. همچنین باید به خوبی پذیرای محصولات جدید و تعداد بالای مشتریان شما باشد. با توجه به پیشرفت دائمی تکنولوژی‌های وب و تغییر سلایق کاربران، یک وبسایت باید با بسترسازی مناسب، قابلیت پذیرش امکانات جدید در آینده را داشته باشد.

مشاوران و تحلیلگران ما در فناوری اطلاعات آریانا پس از اولین جلسه مشاوره کسب و کار شما را تحلیل و با شما همراه خواهند بود. پس از راه اندازی فروشگاه توسط طراحان شرکت شما می‌توانید از کمک‌های تیم بازاریابی دیجیتالی ما جهت پیشبرد اهداف و بالا بردن بازدید و فروش خود استفاده نمایید.

مشاوره و دریافت پروپزال

برای دریافت پروپزال یا مشاوره رایگان می توانید شماره همراه خود را در کادر مقابل وارد کنید و به زودی پروپزال برای شما ارسال خواهد شد. یا از هر یک از روش های ارتباطی با ما تماس بگیرید.